3 stycznia 2013

Najpierw był chaos, czyli Mój Pierwszy Post



Witajcie!


Witam Wszystkich Bardzo Serdecznie w moim pierwszym poście. 
Nie będę oryginalna i powiem, że do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, jak trudno jest napisać swój pierwszy wpis. Teraz już to wiem :)


W głowie mam totalny chaos, kompletnie nie wiem od czego zacząć. 

Może od napisania czemu będzie poświęcony blog? 
Otóż ostatnimi czasy zaczęłam mieć bzika na punkcie dbania o włosy i twarz w sposób jak najbardziej naturalny, 
dlatego też w dużej mierze moje posty będą poświęcone tejże tematyce.
Poza tym staram się być idealną Panią domu* , więc na pewno będą pojawiać się posty związane z dbaniem o porządek w domu, recenzje produktów a nawet... kulinarne przepisy :)

To by było na tyle jak na mój pierwszy wpis. Mam nadzieję, że zainteresowałam Was tematyką mojego bloga oraz że będziecie dla mnie inspiracją do pisania kolejnych postów dzięki czemu ja oraz mój blog będziemy rozwijać się :)




Anyczka


* Do tego ideału jeszcze mi bardzo daleko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...