23 lutego 2013

Piękne ciało, czyli Ćwiczę z Ewą Chodakowską i Martą Stolarską!



Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się wiosna! Może tego jeszcze nie widać, ale ja już to czuję :) Dlatego też dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami tym, co zaczęłam robić od tygodnia aby zrzucić zbędne kilogramy. 
Przeglądając mnóstwo filmików na YouTube z ćwiczeniami na spalanie tłuszczu, płaski brzuch, zgrabne nogi itp. najbardziej przypadły mi do gustu zarówno osoby prowadzące jak i ćwiczenia dwóch Pań, trenerek fitness: Ewy Chodakowskiej i Marty Stolarskiej.  

Mój Plan Treningowy:
Zacznę od tego, że moja kondycja fizyczna jest kiepska. W związku z tym, aby nie zniechęcić się do ćwiczeń postanowiłam na początku wykonywać SKALPEL Ewy Chodakowskiej, co drugi dzień, a w dni, kiedy nie robię skalpela robię ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową Marty Stolarskiej lub chodzę ok 1 godziny. 
Jakie będą efekty? Zobaczymy :)




Ćwiczenia Marty Stolarskiej


1. ĆWICZENIA SPALAJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ




2. ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH I SZCZUPŁE NOGI ( 2 odcinki)






3. ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE BRZUCHA




4. ĆWICZENIA NA POŚLADKI I NOGI ( 3 odcinki )








Dzisiaj byłoby na tyle. Jestem ciekawa czy wy również w jakiś sposób przygotowujecie swoje ciało do wiosny. Co robicie żeby pozbyć się zimowych kilogramów? Jeśli również ćwiczycie podzielcie się ze mną ćwiczeniami, które wykonujecie. 



3 komentarze:

  1. Przydatne filmiki, dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jakie ćwiczenia wybierzemy to już indywidualny wybór. Najważniejsze, żeby taka aktywność była. Do tego zdrowe odżywianie jest też ważne dla naszego organizmu. Wiadomo, wszystko dla zdrowia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...