13 stycznia 2013

Moje zakupy (1)


Witajcie!

Wczoraj udałam się do sklepu  tylko i wyłącznie po chusteczki Dr. Beckmanna ( wyczytałam w gazetce promocyjnej Reala, że są w promocji a z racji tego, że koleżanka z pracy bardzo je zachwalała postanowiłam kupić i wypróbować :)  Jak przetestuje to na pewno swoje odczucia przeleje na blog :)) 
A z czym wróciłam? Poniżej krótka prezentacja:





1. Pianka do golenia Venus z ekstraktem z melona i grejpfruta - 200ml / 6,99zł
2. Czusteczki wyłapujące kolor i wspomagające usuwanie brudu Dr. Beckmanna - 20szt. / 14,99 zł
3. Pilniczek szklany dwustronny Elite + gratis malutka pincetka - 12,49 zł
4. Oliwka pielęgnacyjna HIPP- 200ml / 13,19zł


Ogólnie z zakupów jestem zadowolona :) Nie jestem tylko zadowolona z faktu, że poszłam po 1 rzecz a wróciłam z 4ma. Ale pocieszam się, że tak ma większość kobiet - czyli to znak, że ze mną wszystko jest OK i nie odbiegam od normy ;)  
A oto kilka słów o każdym kupionym produkcie:
~~ Pianki do golenia nie będę komentowała - powiem tylko tyle, że zawsze kupuję piankę Venus tylko konwaliową, a dzisiaj dla odmiany skusiłam się jej nowością. 
~~ Chusteczki czekają na najbliższe pranie którego już się nie mogę doczekać. Koleżanka tak mnie "nakręciła" nimi, że chyba zrobię testowe pranie: czerwona barwiąca bluzka + biała koszula + chusteczka ;)
~~ Pilniczek już wypróbowałam - jest to mój debiut ze szklanym pilniczkiem, pierwsze wrażenie OK. 
~~ Z oliwką Hipp mam do czynienia również pierwszy raz. Kupiłam ją z zamiarem olejowania włosów i przecierania nim twarzy na noc. 

To by było na tyle moim zadowoleniem dzisiejszymi zakupami. Oczywiście możecie spodziewać się recenzji niektórych produktów. A tymczasem...


Pozdrawiam bardzo serdecznie,
Anyczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...