8 stycznia 2013

Certyfikacja kosmetyków naturalnych! - wstęp

Witajcie!

Wczoraj zorientowałam się, że kończą mi się prawie wszystkie kosmetyki. Począwszy od kosmetyków do ciała, przez twarz i kończąc na włosach. I tak szukając inspiracji zakupowej w sieci czytając opinie, składy, zastanawiając się co kupić wpadłam na pewien pomysł: a może tym razem będę szukała kosmetyków jak najbardziej naturalnych które mają tą naturalność potwierdzoną? Oczywiście wybierając kosmetyk składem dostosowany do rodzaju mojej cery czy włosów. :)

 Ale zanim wybiorę się na planowane zakupy muszę przecież troszkę zapoznać się z tematyką  certyfikatów, oznaczeń, kryteriach jakie musi spełniać produkt aby mógł zostać oznaczony odpowiednim znaczkiem (certyfikatem).

Dlatego też pomyślałam że podzielę się z wami informacjami które przyswajam od dzisiaj. 
Wpis o certyfikatach umieszczanych na produktach naturalnych już jutro!


Pozdrawiam, 
Anyczka
  


PS. Dzisiaj zamawiając książki w bibliotece natknęłam się na poradnik: "Domowy salon piękności: poradnik nowoczesnej kosmetyki naturalnej" Anny Kołodziejczyk. Zarezerwowałam i pozostaje tylko odebrać i czytać :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...