26 lutego 2013

Mapa Pryszczy na Twarzy a Stan Zdrowia


Witajcie!



Czy wy też tak macie, że pryszcze pojawiające się u was na twarzy zlokalizowane są zazwyczaj w tych samych miejscach? Jeśli tak, to czy przyszło wam do głowy, że ich lokalizacja może świadczyć o stanie zdrowia?
Przyznam się wam, że ja dopiero jakiś czas temu dowiedziałam się o tym. I analizując miejsca gdzie najczęściej pojawiają się wypryski z dolegliwościami zdrowotnymi według obrazka poniżej stwierdziłam, że faktycznie wszystko się zgadza! W moim przypadku są to hormony tarczycy. Kiedy ich poziom jest podwyższony (poparte badaniami krwi) towarzyszą mi wtedy  zawsze pryszcze w obszarze 11&12.
Tak, więc kochani zastanówcie się przez chwilę gdzie najczęściej na twarzy pojawiają się u was  niechciane niespodzianki i sprawdźcie, co one mogą mówić o waszym zdrowiu.

BARDZO WAŻNE: Potraktujcie to z przymrużeniem oka, jako ciekawostkę, przewodnik nie wyrocznię. Każda cera jest inna, inaczej reaguje na różnego typu czynniki, a przyczyny pojawiania się wyprysków  nie muszą odzwierciedlać u każdej osoby chorobę. Np. to, że pojawia się pryszcz między brwiami nie oznacza od razu, że ma się chorą wątrobę :) 









  • 1&2 Zadbaj o pęcherz i układ pokarmowy.
  • 3 Oszczędzaj wątrobę. Może to być również alergia na niektóre produkty.
  • 4&5&7&8 Zadbaj o Nerki.
  • 6 Zadbaj o Serce. Możesz mieć podwyższone ciśnienie krwi.
  • 9&10 Zadbaj o układ oddechowy. Może być również objawem alergii.
  • 11&12  Sprawdź poziom Hormonów. U kobiet są oznaką owulacji.
  • 13 Zadbaj o żołądek.
  • 14 Może oznaczać chorobę, infekcję wywołaną przez jakąś bakterię. 


Ciekawa jestem czy u siebie widzicie jakieś powiązanie dolegliwości zdrowotnych z miejscem pojawiania się pryszczy?




3 komentarze:

  1. lelum polelum

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wszystko mam w złej kondycji xD bo poza szyją czasem pojawiają mi się wszędzie xD
    ~Róża

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się zgadza w 100 % :) mam problem z pęcherzem i zle się odzywiam i w tych miejscach mam pryszcze .

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...